Bröllopsyra

Japp, idag var det dags då. William och Kates bröllop. Hade planerat att gå upp runt 5AM i morse och kolla men jag var så sjukt trött så jag bestämde mig för att skjuta på det en timme :P Gick upp runt 6.10 och missade precis - I DO!
Jaja, vad gör man?? :P

Barnen är på skolan hela dagen idag, till 2.30PM i alla fall. Jag och Ginger ska till ett köpcenter i Cherry Hill idag och shoppa lite. Inte så mycket dock för jag har nog redan fyllt min shoppingkvot för veckan egentligen. Men det är mest för att jag ska få se hur jag kör dit :P

Är så otroligt glad att Ginger har varit heär den här veckan. Vad hade jag gjort utan henne?? Hon har verkligen varit jättesnäll och hjälpsam. I morgon åker hon hem och då är jag on my own... Vi får se hur dette ska gå :P

Ikväll är det träff med de andra aupairerna i området. Förhoppnignsvis träffar jag någon jag kan umgås med på fritiden :) Jag har ju redan träffat Chanelle som bodde på samma rum som jag och hon är verkligen jättesnäll! Så det här året ska nog bli kul, det tror jag verkligen :D Dessutom var det en fågel som viskade i mitt öra att Magda kanske kommer uppöver till NJ i Maj :) Jippi! Saknar henne jättemycket men Skype funkar ju faktiskt riktigt bra :D


Jag och min älskade Magd

Kommentarer
Postat av: Matt

Visst var Kate FIN! Så fin i klänningen. Fast rätt stel vigsel, väl? De tittade knappt på varandra.

Postat av: Matt

Haha, förresten, såg du prinsessa Beatrices hatt igår? Herre.

Men Kate var sååå fin :) Fast rätt stel vigsel.

Postat av: Bett

Kate var superfin verkligen, Gillade spetsen på klänningen :D Stel vigsel var det ja, sjukt stelt, dålig musik. Svenska kungliga bröllopet ifjol var allt bra mycket bättre!!! Tror jag såg hatten! Var det den aprikos/orangea som såg ut som ett stelt band format som, jag vet inte vad, rakt upp från huvudet?? :P

2011-04-30 @ 15:48:54
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0