Våren vankas

Idag har det varit en mysig dag. Gick upp 20 över 6 som vanligt och väckte barnen och gjorde frukost och lunch och skickade iväg de till skolan. Slängde på en maskin med tvätt och satte mig sedan och kollade på min nya serie att följa: 30 grader i Februari. Vet inte vad man ska säga om den annat än att det mesta är rätt sjukt. När klockan närmade sig halv 10 for jag till gymmet och mötte där upp Anna. En dryg timmas träning följt av dusch och bastu sedan iväg till Marlton för att möta upp Melissa, Lauren och Denisa för en lunch på Saladworks.

Här satt vi i dryga timmen innan jag begav mig hemöver igen. I vanlig ordning vek jag tvätten och sprang upp och la in den i respektive unges lådor. Sen kom Matt och Mike hem och det var läxdags. Efter läxorna inget speciellt som hände förutom att vi for och hämtade Nick och Sarah som hade after school-activities. Väl hemma igen så hjälpte jag Nick med läxorna och sen käkade vi lite flingor (skräll att Nick åt flingor).

Snart var det dags att laga middag och den avnjöts framför filmen "Föräldrafällan". Sen körde vi Sarah till Cheerleadingen och vi konstaterade alla att utetemperaturen är precis som en ljummen sommarkväll. Utomhus är det för tillfället cirka 20 grader - klockan halv 9 på kvällen i början av Mars månad. Det är så galet men jag klagar verkligen inte. Det är ju trots allt bra skönt egentligen.

Något som påminner mig väldigt mycket om att jag snart har varit här ett år är när Nicks läxor börjar kännas bekanta från förra året när trillingarna hade samma saker. Även vårvärmen som smyger sig på och gör att jag nu måste lägga alla bilder från kameran i en ny mapp kallad "Vår i USA 2012" när jag redan har en mapp som heter "Vår i USA 2011". Ja det är mycket som börjar påminna mig om att slutet är nära. Låter som att jag ska dö men så illa är det inte. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0