The Return

JAG KOMMER HEM DEN 7 MAJ! Japp, där var det sagt. Idag var det exakt 2 månader tills jag sätter min fot på svensk mark igen. Det känns helt fantastiskt att jag har klarat det här och jag är sjukt stolt över mig själv.

Det känns dock väldigt konstigt att min familj nu intervjuar nya tjejer för att eventuellt ta över mitt jobb och "mina ungar". Det känns faktiskt rätt jobbigt stundtals att veta att det är någon annan som man inte känner som kommer ta hand om dem efter mig. Klart att det är den "naturliga" gången men det känns ändå så skumt. Det här är ju "mina barn" som jag har tagit hand om och gjort ALLT för under ett HELT ÅR. Dem betyder så otroligt mycket för mig och jag vill inget annat än det bästa för de allihop så jag hoppas den nya aupairen kommer ta hand om de såsom jag hoppas att jag har tagit hand om dem på bästa sätt. Mina små gullebarn <3

För att återgå till min hemkomst så kan jag ju också berätta att jag redan skickat hem TRE RESVÄSKOR med kläder, skor och jackor med min familj. Jag har utöver det fortfarande kvar MINST en väska med saker och jag kommer ju definitivt shoppa på vår resa som jag ska berätta mer om i ett senare inlägg. Den största frågan är bara hur i alla far jag ska kunna få plats med alla kläder i mitt rum. Ryser av tanken och jag tror mamma kommer få en chock av det bombnedslag som kommer infinna sig därinne de första veckorna. HJÄLP säger jag bara. DET om något kommer sätta prov på min organisationsförmåga. Puh, slitsamt bara att tänka på det. haha! Nej nu ska jag sova. Men ville somsagt bara informera om att det är den 7 Maj som jag kommer hem :D


Snart ses vi <3

Kommentarer
Postat av: magda

jag kan hjälpa dig att organisera dina kläder när du kommer hem :D så ja får se allt du köpt på dig under året!

2012-03-08 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0