Härliga vår äntligen är du här

Ja som rubriken lyder så tror jag att våren officiellt har kommit till Jersey. Idag har det varit sol och 23 grader. Shortsen åkte på efter halva dagen. Ja, så underbart är vädret här. Skulle kunna vänja mig vid detta.

Efter gymmet drog jag och Anna till Starbucks och köpte den otroligt goda Chai Latte'n de har där och satte oss i solen utomhus och njöt. Så fruktansvärt underbart verkligen.

Efter fikan for jag hem och skypade med den nya aupairen som byter av mig. Sara från Sverige. Det känns konstigt att det ska komma någon ny till "mina barn" trots att det är jag själv som valt att inte förlänga. Det som tröstar är att Sara verkar jättetrevlig och jag tror hon kommer göra ett jättebra jobb. Känner mig sjukt nöjd över faktumet att min familj valt en SVENSKA som sin nästa nanny måste ju betyda att jag gjort ett gott intryck och satt Sverige i topp iallafall. Hurra för det!

Nu ska jag läsa min bok "Elsas Hemlighet" och njuta av att ha slutat för kvällen.

Hörs snart igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0