Biotajm

I fredagskväll 16/3 var jag och Anna på bio igen. Vi gick och såg flm med våra såkallade pojkvänner - Ben n' Jerry <3 bästa godissnacket ever! Måste berätta om filmen för er för det var en av de roligaste jag sett på länge. 21 Jump Street. Så fruktansvärt bra film med Channing Tatum och Jonah Hill. Det är ju en ny filmatisering av den gamla TV- serien med samma namn, dör Johnny Depp ficsitt genombrott. Filmen handlar om 2 poliser som är lite för omogna för att egentligen vara poliser och de blir placerade i ett program där poliser som ser "för unga" ut går in, undercover, i skolor och försöker stoppa brott. Ja, jag kan inte säga annat än att den är sjukt värd att se!
Efter filmen sov jag över hos Anna för nästa morgon var det dags för nya äventyr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0