27 Mars

Igår var en riktigt bra dag. Nu under veckan är ju föräldrarna iväg på semester och det är jag, mormor och morfar som har ansvaret. Det är jättetrevligt att ha de här och de är så mysiga. Kallar mig för Honey, Sweetie, Dear och alla möjliga synonymer du kan tänka dig.

Det som gjorde dagen sådär extra bra igår var att jag pluggade med Nick på kvällen och under tiden jag förhörde honom så var han så kramig och satt i knä på mig och borstade mitt hår och flätade och allt möjligt. Sånna stunder skulle jag inte byta bort mot någonting. Gud vad jag kommer sakna honom och mina andra barn <3

Bilden är ifrån förra veckan när vi hade vart ute och grejat. Nick går in före mig och resten och när vi väl kommer in sitter han "i" diskhon som ett litet barn och tvättar fötterna. Stor diskho vill jag lova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0