Last Trip To NYC

Sista gången vi åkte till NYC var den 14 April. Denna tidiga lördagsmorgon tog vi bussen in till The Big Apple. Planen för dagen var, absolut ingenting. Vi skulle bara strosa runt, vara och njuta av denna fina stad. Dagen bjöd på brunch på ett ställe där personalen uppträdde med musikinslag runt om i lokalen under tiden man åt. Här mötte vi även upp med Sara som hängde på resten av dagen. Tyvärr fick jag en liten ståltråd i min mat och kunde inte äta upp hela men som plåster på såren fick vi in världens fetaste chokladkaka att dela på, MUMS säger jag bara.


Melissa och Anna

The singing waitress

Lauren, jag och Sara

Den otroligt goda chokladkakan

Efter brunchen gick vi ner till Times Square och in på The Visitor's Center. Här blev det lite utav en photoshoot med världens skönaste security guard. Här kommer resultaten:


"You girls should be used to holding balls"

Hand hade många idéer till hur vi skulle Posa

"This is the least I can do for you when I'm not going to have sex with you" (Behöver jag säga att han var gay?)

"May you always remember this moment and always find your way back together"

Dessa bilder får avsluta detta inlägg och låt mig bara säga att dagen var en perfekt sista gång i NYC för detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0