Söndagsmys

Söndagen som var spenderade jag till en början med tillsammans med Anna. Jag hade sovit över hos henne efter att kvällen innan ha varit ute på middag med henne och Denisa. Efter middagen drog vi en sen bio, Mission Impossible - Ghost Protocol, på vilken jag slumrade till. Jag är hopplös när det gäller sånt där. Får jag en skön stol/säng så slocknar jag... Men det var ändå värt det de 2/3 av filmen jag såg.

Det vart iallafall så sent att det var lika bra att bara sova över hos Anna. Så på söndagen när vi vaknade, vilket var runt halv 11-tiden, slog vi på en av världens bästa filmer, Robin Hood och Prince of Thieves. Säger bara en sak: I would die for you!


Kevin Costner (i den här filmen) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0