Scandinavien Sunday

Söndagen spenderades tillsammans med Ann Sofie, som suttit insnöad(?!) i sitt hus hela helgen. Jag for och hämtade henne och vi drog en lunch på WEGMAN's- En nyttig "plocka själv-sallad". Skillad som jag är lyckades jag plocka ihop en sallad för EXAKT 10 dollar. SCORE!

Från här gick vi raka vägen till Starbucks, där vi stötte på Tabea och Michelle. Aupair-världen är bra liten ibland alltså! haha! Här satt vi i dryga timmen innan vi gick vidare till TGI Fridays's där vi avnjöt middagen. Härifrån for vi till bion där i återupplevde en av vår barndoms bästa filmer - Beauty and the Beast, fast denna gång i 3D. Ja, vi kände oss ungefär som små barn när den drog igång. Så himla mysigt att bara få vara liten igen.

Sammanfattning: En riktigt slapp och mysig söndag - precis vad jag behövde! Tack Ann Sofie, I will miss you so much when you go home :( But I will come visit you in Denmark when I come home <3


Jag och Ann Sofie - Dinner for two - standardfrasen these days

Kul skylt inne på TGIF

Ann Sofie är redo för B&tB

Glad CHEYYY i übersnygga 3D-brillor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0