Perfekta helger spenderas med vänner

Jag ligger så efter med bloggandet så måste bara ursäkta mig för oordningen i mina inlägg. Men jag känner på något sätt ändå att jag kunde inte brytt mig mindre. Huvudsaken är att jag får upp bilderna jag har tänkt mig. Fredagkvällen förra helgen spenderade jag tillsammans med Ann Sofie. Cherry Hill Mall var vårt häng. Det blev lite oplanerad shopping på mig också men jag måste säga att jag blir bättre och bättre på att tygla mig. De värsta utgifterna jag har numera är bensin och äta ute. Men samtidigt så är det inte mycket mer man kan göra här i området än äta och gå på bio så det blir mycket av det på helgerna. Men det är ett trevligt nöje som jag gärna lägger pengar på och som rubriken lyder så är de bästa tiderna de man spenderar med vänner!


Ann Sofie nöjd efter lite shopping

Ville bara lägga ut en bild där jag bär min nya, fina, röda kappa - Love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0