Nytt år - Nya möjligheter

Hej alla! Gör bara ett snabbt inlägg nu för att ni ska veta att allt är bra med mig och att jag fortfarande lever. Gott nytt år vill jag önska alla också, som rubriken säger så innebär det nya året, nya möjligheter. 2012 kommer bli ett riktigt intressant år. Jag kommer hem och ska välja vad jag ska göra av mitt liv. Jag har lite olika tankar och idéer men frågan är vilken av de jag gillar mest. Antar att tiden får bestämma.

För tillfället ligger jag här i min säng och väntar på att Matilda ska bli färdig i duschen. Idag är dagen D. Matte ska åka hem till Årjäng och jag kommer bli ensam kvar. Det är ju bara 3.5 månad kvar visserligen så det kommer nog gå väldigt fort. Som tur har jag ju även mina vänner här borta kvar. Det är mycket som kommer ske nu framöver i månaderna också så sysselsatt kommer jag vara.

Planen är att jag ska göra lite inlägg om min och Matildas semester också men vi får se när det blir. Vi var ju borta i nästan 2 veckor så det finns en hel del att berätta. Kanske inte berättar så utförligt om varenda dag utan blir nog mycket bilder. Det sägs väl att en bild säger mer än 1000 ord? :)



Kommentarer
Postat av: magda

jaaaaa, ja vill läsa och se bilder om va ni gjort! :D

2012-01-05 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0