Matilda har ankommit

Tisdagens höjdpunkt! MATTE ÄR HÄR :D Jag fick åka till busstationen och hämta upp Matilda med min bil och gissa om det blev några tårar på vägen dit när jag insåg vad som faktiskt var på gång. En av mina allra närmsta vänner skulle komma på besök, till mig efter att vi inte setts på 8 månader!!!! Så himla galet. Kan ju säga att tårarna i bilen inte var något emot vad som skedde när vi väl fick ofamna varann. Känslosamma Bettan skulle man kunna kalla mig. Låter som att jag gråter för minsta lilla sak när jag är här, så är inte fallet. Men när det sker stora saker som att man får träffa någon man inte sett på sjuuuukt länge så brister det.

När vi kommer hem säger vi i princip nästan bara hej till familjen innan vi störtar bums i säng ty Matte hade vart på resande fot i lite mer än 20 timmar. Nästa dag var det inget speciellt som hände förutom kass paketinslagning, i brist på papper och en bil som bestämde sig för att börja krångla. Men jaja, nu vankades det semester och Vid 7-tiden bar det iväg upp till VERMONT!


Tillsammans igen <3

Kommentarer
Postat av: Matte

Vilka fina inlägg du gjort bett <3

2012-01-09 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0