Lördag 21 Januari

Ännu en kväll som spenderades på Cheesecake Factory. Jag kan inte säga nog många gånger vad otroligt god maten är på detta ställe. Denna gången var det inga mindre än Michelle och Melissa som delade upplevelsen med mig. Michelle är ju som bekant "flickan på militärbasen". Melissa är en ny svenska som kommit bara för 2 veckor sedan, helt färsk som det heter i Aupair-mun. Jag har ju gått och blivit en av gammlingarna i gänget med mina 9 månader på nacken. Hahaha!

Kvällen var iallafall väldigt trevlig med mycket snack om hur livet som aupair är och vad som väntar för oss alla. Min framtid hemma i Sverige och för de som kommer vara här ett tag till. Brukar fundera på vart mina pengar försvinner men jag inser sakta men säkert att det har mycket att göra med att jag är ute och äter typ 2 ggr på en helg. Men det är ju så otroligt trevligt alltså. Avnjuta en god måltid och bara få prata om allt mellan himmel och jord. Tillsammans med bio min favoritsysselsättning här i USA. Efter vår middag begav vi oss till och med till bion (åter en gång ja...) för att se Joyful Noise. Det finns inget underbarare nöje än att avnjuta en riktig feel-good film på bio en kylig vinterkväll. Myyys! Filmen var GRYM för en sån musikälskare som mig. Gospel alltså, jag älskert <3


Michelle med okänd Cheesecake...

Melissa + Hershey's chocolate cheesecake = SANT

Brownie Sundae-Cheesecake (Jag dog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0