Cheerleadingdrama

Idag har jag varit med Sarah och min värdmamma på Cheerleading-competition. Vi for hemifrån strax innan 8 och begav oss mot Atlantic City. Väl här märktes det sååå väl vart jag hade kommit. En massa småtjejer som sprang runt med håret i höga hästsvansar med tjocka sminklager och en doft av hårsprej som spred sig som en löpeld. Det var verkligen precis som i Bring it on-filmerna. Tyvärr så gick det inte så bra som vi hade hoppats på för min Sarah. En tjej i hennes lag spydde(!) mitt under rutinen så det blev massa avdrag för hela laget på grund av det. Så tyvärr kom de sist. Men nya tag nästa gång! Lite bilder från dagen kommer i allfall här. Mamma, jag vet att du har väntat på det här :)


Söta Sarah <3





Sarah's lag

Längst ut på högra kanten är spyflickan in action...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0