Rascal Flatts

Så var vi här nu då. Vid blogginlägget som ska få berätta om den bästa konserten jag någonsin sett. Ni har ju i tidigare inlägg fått tagit del av middagen som avnjöts innan och förbandet som stal mitt hjärta. Ja vad ni nu ska få ta del av är ju då själva huvudakten.

Det var 3 otroligt peppade tjejer som hade köpt sina biljetter till Rascal Flatts. Deras låtar hade spelats i bilen hela vägen in och tidigare under dagen också. Texterna pluggades febrilt och ja, vad kan man säga? Det var som upplagt för en tipptopp-kväll när det var vi te som styrde det hela.

Värst av allt var att jag och Anna höll på att missa början av hela showen då vi begett oss ut i folkmassan för att köpa lite vatten och godis i mellan akterna. Som tur var så hörde vi publikens jubel när ljusen släcktes så vi han precis in i tid för att se de tre, också kända som Rascal Flatts, entra scenen.

Under kvällen bjöd de på i princip alla låtar som man ville höra från dem och ytterligare ett par. Mellan låtarna höll de mellansnack som heter duga. De är ju liksom så avslappnade och vana på scen att de tar det där lite med en klackspark. I början gick basisten runt på scen, fram och tillbaka och bad publiken ta sig en rejäl titt, för han var minsann den sexigaste i bandet ville han meddela. De skojade även om att gitarristen var Justin Bieber fast 30-40 år äldre...?! Ja, det var förstås lite seriositet under kvällen också men det hela var en mycket avslappnad konsert som var över all förväntan.

Bästa kvällen sen jag kom hit och på länge innan dess också, kanske rentutav en av de bästa i mitt liv.


3 Otroligt glada tjejer ute på en blåsig Boardwalk

I won't let go

Jay DeMarcus och Gary LeVox

JoeDon Rooney

I sann amerikansk anda kom då "the Marins" ut på scen för att få ett TACK

Oj här kom en till bild på oss visst :P

Rascal Flatts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0