Open Mic Night

I torsdags hände det grejer ska jag säga er. Jag sjöng för första gången framför folk sedan jag kom hit. Det hela skedde på Starbucks - Open Mic Night. Dock var det inte i mikrofon och själva eventet var egentligen redan över men sjöng det gjorde jag. På önskan av Ann Sofie frågade jag en kille om han kunde tänka sig att kompa mig till Justin Bieber's kända låt - Baby. Denna kille kollade upp låten och sa till allas förvåning ja. Så där stod jag, i USA, på ett Starbucks och sjöng Baby till Ann Sofie, ackompanjerad av en kille som jag inte kände och som i sin tur spelade HELT FEL ackord. Trots detta blev det hela väldigt uppskattat av personen i fråga och Aaron, som då den gitarrspelande killen hette, blev så medryckt att han visade prov på några sköna moves och även en liten överstämma. Själv kan jag bara säga att det var otroligt roligt att få sjunga "in public" igen, det har fattats mig under året.

Värt att tillägga är att han flera gånger senare under kvällen gick förbi mig och sjöng: "baby, baby, baby oooh" och flinade. Vad kan jag säga, The Bieber-fever strikes again, ingen går säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0