Hunter Hayes - The Man of My Dreams

Ja, som rubriken lyder så har jag då hittat min drömman. Han heter Hunter Hayes och är en countrystjärna här i USA. Han var ett utav förbanden till Rascal Flatts. Jag hade egentligen ingen aning om vem den här killen var innan konserten. Vi står där vid den lilla boden som säljer tröjor och liknande. Ser att det är någon Hunter Hayes som har t-shirts där och även Sara Evans men mina ögon var liksom fästa på Rascal Flatts-grejerna. Den där Hunter-snubben såg ju typ ut som någon Bieber-kopia.







Men ack så fel jag hade. När han entrade scenen var det andra bullar vill jag meddela. Fruktansvört grym musiker, sångare och otroligt charmig. Jag och Anna satt typ och dog för hans ögon alltså. Icke att förglömma hans ARMAR. Hjälp säger jag bara, har väl aldrig känt mig så mycket som en tonårsflicka som när jag såg honom. Jag är nu helt frälst och youtubar klipp hela tiden och hans musik går på repeat på spotify sedan lördagen. Jag skulle nog bestämt vilja säga att han är min första Kändis-kärlek. Haha! Det var på tiden måste jag ändå säga... Nertill kommer nu en video där han framför min favorit av hans låtar.


Kommentarer
Postat av: Anna

B-B-B-Biceps :O

2012-02-02 @ 20:38:00
URL: http://jjerseygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0