Dine-in movie

Igår var jag och Anna på det största shoppingcentret på Östkusten - King of Prussia. Helt sjukt stort vill jag meddela er men vi var båda lite besvikna på själva butikerna då vi tycker att Cherry Hill Mall har bättre utbud i sina butiker. Men trots detta lyckades det bli en del inköp ändå. Bland annat en grön typ Bomberjacka som var nedsatt från 125 dollar till hela 13.99!!!! Jag vart glatt överraskad när jag kom till kassan vill jag lova.

Filmen vi sen såg på bion var "This Means War", helt sjukt rolig film måste jag säga. Får du chansen att se den, tveka inte. Dock tror jag inte du kommer få en sån upplevelse som vi fick. Dine-in bio betyder, precis som det låter, att man käkar middag till bion. Man slår sig ner och in kommer en servitör och tar beställningen. In kommer maten och under filmen kan du få påfyll av dricka genom att trycka på en knapp så kom servitören tillbaka. Så himla kul idé och jag hoppas den kommer till Årjäng inom en snar framtid. Det är väl dock lite önsketänkande tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0