Slutet är nära

Idag har jag varit i USA i 50 veckor. Alltså betyder det att Jag har 2 veckor kvar till årsmarkeringen. Trodde aldrig det skulle va jag som är den som står vid mållinjen och pratar med andra nykomna aupairer. Men nu är jag den som alla tänker på som den "gamle räven". Precis som jag tänkte om de som vart här längst när jag kom.

Att slutet är nära är väldigt vemodigt och det är kvällar som denna, då jag sitter med min vän Anna på Barnes and Nobles och bara skrattar, som jag inser hur tacksam jag är för hur bra det året har vart. Jag har funnit en vän för livet i Anna som jag inte skulle byta bort för hela världen. Vad hade det här året varit utan dig?! Du betyder så mycket för mig polarn <3



Kommentarer
Postat av: Anna

O vad skulle mitt år va utan DIIIG?! <3

2012-04-05 @ 06:52:46
URL: http://jjerseygirl.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag är jätteimponerad av dig och har följt dig hela året! :)

2012-04-05 @ 08:48:39
URL: http://mittioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0