Baseballmatch och bio

Igår slutade jag vid 5 typ då jag jobbat hela dagen. Efter jobbet tog jag en dusch och for sedan ut och kollade på Nick's baseballmatch. Jag skulle ändå åt det hållet för att kolla bio lite senare så passade på att va där och heja lite tillsammans med familjen. Ska inte sticka under stolen med att det var fruktansvärt kallt.

När matchen nästan var över for jag till Cherry Hill där jag mötte upp Lauren för att se på bio. Denna gång blev det "American Reunion" den nya American Pie-filmen. Extremt rolig tyckte vi, The Stiffmeister levererar som vanligt. Efter filmen "catchade we up" lite om vad som hänt sedan sist innan vi skiljdes åt för att dra till våra respektive hem.

Här kommer lite bilder från matchen. Nick är den som "pitchar" - AKA The pitcher...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0