Världens bästa parkering

Tisdag - jag och Anna hade igårkväll bestämt oss för att gå en PW tillsammans och sedan avsluta förmiddagen med lite shopping. Vad hände?! Jag vaknade, kände mig småförkyld, kall och bara allmänt otaggad. Det hela resulterade i endast en liten shoppingtur i Marlton utan PW. Behöver egentligen inte mycket säga om det förutom att Anna gjorde bästa parkeringen i stan! Bokstavligt talat alltså! Så himla kul att jag var tvungen att ta en bild. Lägger även till en bild på min PERFEKTA parkering så ni kan se jämförelsen. Hennes bil är halva min så man tycker hon borde lyckas men det blir inte alltid somman tänkt sig, eller vad säger du ANNA?? :P


Framifrån ser det ändå helt okej ut, lite långt fram kanske. MEN!

Den här bilden är verkligen helt EPISK som det så fint heter. Jag skrattade så jag grät kan jag säga!

Min parkering kan liksom inte bli mycket bättre

Alldeles perfekt verkligen

Kommentarer
Postat av: Anna

HALLÅÅÅ nån måste ju stå för bloggmaterialet?? hahah ;)

2011-09-22 @ 19:11:04
URL: http://jjerseygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0