Torsdag - dag 4

Den här dagen kände jag verkligen av hur trött jag var efter en mycket intensivare vecka än vanligt. På dagarna vanligt så har ju jag tid att abra slappa och göra vad jag vill. Det blir ibland en film och ibland även en liten nap under dagen. Men eftersom att min familj var här hla veckan kunde jag ju inte slösa tid på det. Så nu idag, torsdag när familjen ändå var påväg til NYC så passade jag på att tupplura lite på förmiddagen.

Vi hade arbetare här hela morgonen så jag stängde in mig på mitt rum och sov av och till från 8-12 typ. Jag var verkligen helt sjukt trött. haha! Dagen fortlöpte sedan i vanlig ordning och när kvällen kom körde min värdpappa mig till Anna som i sin tur körde mig till bussen i Cherry Hill. Efter en mycket behaglig bussresa på lite drygt 1.5 timme var jag äntligen framme i NYC. På stationen stod, enligt planerna, Emil och Pappa och väntade på mig. Vi gick därifrån raka vägen till hotellet. Jag var som vanligt så otroligt trött.

MEN!!! Enligt svensk tid var jag ju nu 19 år. Inte ynka 18 år längre. Låter troligtvis väldigt lustigt ut för er men för mig kändes det rätt stort att fylla 19. Nu har jag varit vuxen i ett helt år i alla fall. För den som inte känner mig och inte vet när jag fyller år så skulle jag kunna ha vart vuxen i nästan 2 år (om de tror jag har födelsedag senare på året). Ja, många fördelar med att fylla 19 finns det inte. Men på somliga håll här i USA är det 19-årsgräns på Ciggaretter. Så det var otroligt skönt att jag äntligen fyllde år. Som jag har väntat! När jag flyttade hit drog jag ju på mig den dåliga vanan att jag började röka.
NOT! Haha, det skulle jag aldrig göra, tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0