Tisdag - dag 2

Vi vaknade upp redan klockan 8 den här morgonen. Gick ner och käkade mumsig hotellfrukost. Otroligt gött att slippa göra i ordning frukost till 5 personer! Efter en riktigt stabil frulle drog vi till Cherry Hill Mall. Måste ju visa upp vart jag hänger på helgerna :P Fick med mig ett linne härifrån och 2 skivor. Ja, lite vardagsshopping sådär kan man säga. När klockan närmade sig halv 1 var det dags för mig att åka hemåt för att jobba. Det här vart jobbigare än vad jag hade tänkt. Även fast jag visste att de skulle komma och hälsa på hemma hos mig redan efter cirka 6 timmar så kändes det jobbigt att behöva säga hejdå. Men det fick gå och efter en biltur på cirka 40 minuter var jag hemma igen och vardagsbestyren satte igång som vanligt.

När klockan blev 20 ringde min familj på dörren hemma hos mig. Min värdfamilj tog med dem på en full genomgång av huset och barnen blev efter ett tag väldigt exalterade och berättade historier hej vilt. Ett lyckat möte får jag säga som sedan avslutades med att jag och min familj drog ut på en liten bygdetur runt om i området. Däribland Marlton och allt vad det har att erbjuda (vilket inte är så mycket mer än en Dunkin' Donuts klockan 22 på en tisdagkväll).

Familjen körde sedan hem mig och där skiljdes vi åt ännu en gång. Många hejdån blev det den här veckan. Men det kanske var bra för att förbereda sig inför det stora hejdåt som komma skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0