Spontan häng

På fredagskvällen beslöt jag mig för att stanna hemma med familjen ty farmorn (också kallad "Nana" kommit på besök). Kvällen var mycket trevlig, prat om det ena och det andra och bara "normalt" familjemys stod på schemat.

Morgondagen, alltså lördagen började med lite frukost följt av en timmas Powerwalk "som vanligt". Har börjat få in en rutin på det hela nu, otroligt gött. Nu känns det liksom som att jag längtar efter mina promenader för det är då jag kan sätta på hög musik i lurarna och gå ut och sjunga för fulla muggar utan att störa någon annan. Underbart! Efter PW'n gick vi ut och hängde lite vid poolen allihop. Spelade trivial pursuit med familjen, eller ja, vi hade boken och frågor ställdes som vi svarade på.

Efter en stund vid poolen beslöt jag mig för att ge mig av. Hade ju planerat en middag på Cheesecake Factory med brudarna och före detta hade jag lite ärenden att uträtta. Däribland ett försök att posta lite presenter till Svedala, dock var postkontoren alla stängda. Så det får bli på måndag istället ;)

Efter blev det ett litet besök till VS för att inhandla en ny träningsoutfit. För att orka börja träna såsom jag och Anna har planerat att börja göra så krävs en snygg outfit så man känner sig snygg och fräsch när man håller igång (allt sitter mentalt). En liten tur till Starbucks och sedan hem och göra sig i ordning för....


Jag på Starbucks - Stammis?? Eh, ja!


Yougurt med bär och müsli - Mums <3

Anna på Starbucks - blivande stammis?? Eh, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0