Panik på utbudet

Kan någon svara mig på varför man måste ha 1000 olika sorters shampoo och balsam i en butik? Räckte det inte med en Hyllsektion? Nej, vi var TVUNGNA att ha 4. Bettan får beslutsångest. Har provat olika sorter varje gång jag köper nytt. Det komiska är att jag aldrig riktigt känner, "Åh, herre vilket fantastiskt shampoo". Alla känns typ lika bra, så varför bryr jag mig ens om att pröva de där dyra märkena? Jo för att jag är ju trotsallt i USA och här är de bra mycket billigare än i Sverige. Har väl en förhoppning om att en vacker dag hitta ett shampoo som jag bara känner "WOW" när jag tvättar håret med det (ojojoj, konstig mening där).


1

2

3

4

P.S Mina ICA-vänner, är det inte fantastiskt välfrontade hyllor så säg!? :P D.S

Kommentarer
Postat av: Matte

Herre, det var det sjukaste jag sett. Aldrig sett så prydlig shampohylla. eller ja, hyllor

2011-09-04 @ 11:15:45
Postat av: Bettan

Svar: Jag vet, förstå beslutsångesten som infinner sig VARJE gång :P haha!

2011-09-04 @ 12:23:18
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0