Onsdag - dag 3

Vaknade som vanligt 6.00 den här morgonen. Väckte barnen 6.30 och såg till att de kom iväg till skolan med lunch och hela kittet packat. Gjorde mig iordning för en till dag med familjen. Runt halv 11-tiden kom de och hämtade mig och vi for iväg in till Marltonoch utförde lite shopping till på "the Promenade". Avslutade med en glass på Coldstone. Mums!

Kom hem lagomt innan barnen kom hem och hann sätta på en maskin med tvätt. Under eftermiddagen skickade jag iväg familjen till Atlantic City. Tyckte de var lite för nära för att inte ge staden ett besök. Jag jobbade på under eftermiddagen under stressiga förhållanden. Spenderade 4.5 timma i bilen i sträck. På ett sätt rätt gött för man kan liksom inte göra mycket mer än att bara slappna av.

Kvällen kom och jag hade bokat in en middag med min familj på Red Stone Grill and Bar. I klackskor och kjol gav jag mig av. Mötte upp familjen och avnjöt en minst sagt mättande måltid. Efterrätten ska vi inte ens prata om. HJÄLP är det enda man behöver säga. Större efterrätter får man leta länge efter. Efter middagen skiljdes vi åt än en gång. Denna gången för att inte träffas igen förs torsdag kväll i NYC.


Med solen i ögonen gav vi i alla fall familjebilden en chans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0