Jag har fått cravings efter....

Den stavas Helg och NYC!!!!! Snälla låt det bli helg snart! Jag längtar så sjukt mycket till på Söndag. För då blir det NYC igen. Har ju inte vart där på 2 månader nu så börjar få rejäl abstinens :P haha!

Lite update om vad jag gjort: ANMÄLT MIG TILL COLLEGE!
Ja, äntligen har jag tagit tag i de som hängt över mig ett tag nu. Ska läsa 2 st weekend-kurser på Long Island University. Den ena är 18-20 November och kursen heter "Celebration of Holidays - American Culture" och den andra är 9-11 december och heter "History of American Music". Jag känner mig sjukt taggad och är så glad att jag fått med mig danska Ann Sofie på detta lilla äventyr. Man får 3 Credits per weekend och jag behöver 6 credits innan året är slut så jag kommer ro detta i hamn utan problem. Så himla skönt att veta att det löser sig.

Annars vankas det ju somsagt helg ja. Ska bli otroligt skönt med lite ledigt. Nästa vecka börjar skolan så då börjar rutinerna komma tillbaks. Ska bli skönt att få lite mer ordning på sitt liv. haha! Nu sitter jag här och lyssnar på Beyoncé och njuter av att barnen fortfarande ligger och sover! Wiie :D

Om lite drygt 1 vecka kommer jag få träffa min familj igen. De kommer vara här i cirka en vecka så jag kommer få träffa dem en del. Ska bli gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0