Hösttankar

Känns ändå helt okej att kunna lägga sig under täcket så fort barnen åkt till skolan och sova i ett par timmar till. Speciellt när vädret ute är PISS! Vill bara dela med mig lite utav mina glädjetankar kring hösten. Älskar att man äntligen kan börja använda Jeans igen. Jag vet inte varför men jeans är nog ett utav mina favoritplagg. Ett annat plus är även att man kan börja använda riktiga skor såsom boots och kängor osv med gott samvete. Inga mer flipflop liksom! UNDERBART!

OCH nu till alla er som känner mig riktigt väl. Vad annat ÄLSKAR Bettan att använda när kylan tränger på? Jo, scarfs! I alla möjliga former, färger och material. Älskar att bara kunna packa in sig i en mysig scarf och genast känna sig så mkt varmare. Livet blir genast lite mer underbart än vad det redan är när man har en scarf.

Helgens planer ser ut som såhär. Middag + övernattning med Anna på fredag. HELDAG med shopping på Cherry Hill Mall med Anna på lördagen, följt utav en bio + övernattning. Söndagen är det fortfarandelite oklart vad vi gör. Men det lär väl bli något spontant livsnjuteri som vanligt. Tack Anna för att du finns! En riktig vänskap som har påbörjats. En vän för livet är vad jag funnit i dig. Underbart! Och det bästa av allt är att du bor i Karlskoga, vilket inte är alltför långt från mig när vi väl kommer hem. Detta gör att man slipper känna någon ångest över att året här kommer ta slut. För livet fortsätter även efter detta, fast då i SVEDALA! Wiiiie :D


Övertaggade brudar - men jag älskert!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha ååh! och du verkar ha ett alldeles jättebra liv borta i amerika hihi, jag är glad för din skull!

2011-09-23 @ 14:17:35
URL: http://lovahaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0