En shoppingrunda senare....

Den här dagen har varit så himla underbar. Vaknade klockan 7.30. Degade i sängen en halvtimmas tid. Klockan 8 hade jag en dejt med Matilda på skype. Alltid lika gött att prata med henne. Sedan klämde jag även in lite skypetid med mormor och mor och far. Fick även se skymten av Emil ett par minuter. Ja en stor dos av Sverige alltså(och en mindre av Norge). Sedan drog jag mig ut på en timmas promenad och bara njöt av att solen var ute och att temperaturen ligger på cirka 25-30 grader fortfarande trots att det är september nu. Alltså kan ni fatta!? September! Cirka 4.5 månad i USA nu. Galet!

Hursomhelst så for jag, efter min promenad, iväg och lunchade med Ann Sofie och Anna. Världens godaste sallad förtärdes och lite shopping på det så var dagen komplett. På vägen hem sedan svängde jag inom en Redbox och hyrde hela 3 filmer. Ikväll ska jag ha filmmaraton för mig själv. Snacks = Banan! haha! Har ju lovat mig själv att mitt "nya, nyttiga liv" ska börja nu när skolan börjar för barnen. Så det skadar ju aldrig att tjuvstarta lite.

Kvällens filmer blir:
1. Red Riding Hood
2. Beastly
3. Prom


I like American Eagle Outfitters

Anna, min nya svenska VÄN... (Där kom det igen Anna) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0