Bloggen har fått lida

Ja nu var det så äntligen dags för mig att uppdatera bloggen lite grann. Har ju haft min familj här under veckan som varit och har inte orkat eller haft tid att blogga under tiden. Så om det är någon som nästintill strukit med av abstinens av mitt fantastiska bloggande så får ni skylla på familjen Mossberg ;)

De kom till NJ på måndagkväll. Min grymma värdfamilj gav mig tisdagmorgonen ledigt så jag kunde åka och sova över på min familjs hotell tillsammans med dem och även spendera förmiddagen med dem på tisdagen. Underbart kände jag! Tog bilen mot Mount Laurel runt halv 9 - 9. Efter lite letande hittar jag äntligen hotellet och utanför står min mamma och väntar på mig. Mycket konstig känsla när jag kom där i mitt vrålåk och helt plötsligt, efter nästan 5 månader ser jag min mamma stå där. Strax därpå kommer även pappa ut ur entrén och får syn på mig. Jag vevar ner rutan och det första jag i princip säger är: "Vart ska jag parkera?" Ja, jag var väl kanske lite omskakad. Det var en väldigt konstig känsla.

Får anvisningar om var jag ska parkera pärlan och kliver därefter ut ur bilen och kramar om både mamma och pappa. Först då kommer tårarna. Här står jag, efter 5 månader och får äntligen krama om mina älskade föräldrar. Vilken känsla säger jag bara. Det konstiga i det hela var att det inte alls kändes som att det gått 5 månader. På något skumt vänster så kändes liksom allt som vanligt mitt uppe i det hela. Får väl säga att detta kanske var positivt egentligen. Haha! Vore ju väldigt jobbigt om det inte kändes som vanligt typ.....

Hursomhelst så följde jag med de upp på rummet och där får jag även träffa Emil och min saknade broder Johannes. Kramar om de båda och känner hur jag liksom finner mig i faktumet att min familj faktiskt är här otroligt snabbt. Även fast jag var i en smärre chock så var jag snabbt tillbaks i mitt egna sanna jag, sjungandes och skrattandes!

Vi gick ut och åt en late dinner på P.J's i Cherry Hill. Jag körde förstås med min bil och tog familjen på en rejäl åktur genom "byarna". Efter middagen återvände vi till hotellet där vi rätt snabbt gick och la oss, efter att jag hade visat lite filmklipp från Mia Skäringers "one-manshow". Ja jag var verkligen tillbaks i mitt gamla jag snabbt, att youtuba mig är verkligen min grej....

Somnade i alla fall snabbt i min alldeles egna hotellsäng. Här avslutades dagen och därmed detta blogginlägg.


Suddig bild på pappa och brorsan

Ännu en suddig bild men man kan i alla fall se vilka det är, typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0