110907

Man vet att skolan har börjat när man är inloggad på facebook hela dagen.... Idag är det hantverkare här... IGEN. Börjar påminna om den första tiden när jag var här. Jag blir liksom som fast i mitt eget rum för de håller på och springer upp och ner ur källaren. Här sitter jag och försöker sysselsätta mig men filmen jag valde att se på var så dålig att jag somnade.. Så nu är jag lite kluven om vad jag ska göra. Alternativ 1: Kolla den andra filmen jag har här eller, alternativ 2: Läsa en av mina nyinköpta böcker? Helst av allt hade jag velat ta mig en dusch men känns inte sådär jättelockande just nu när det är okänt folk i huset :P

Ikväll ska jag hursomhelst försöka mig på en tur till Starbucks. Hektisk eftermiddag vankas först, men vad gör väl det när man är ledig i 3.5 timme till innan barnen kommer hem? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0