Största äventyret sen jag kom hit väntar

Nu är det snart dags. I morrn bitti åker jag och Anna till Washington DC. Det känns så otroligt kul och spännande. Vi ska bo en natt på hotell och Vita Huset, Lincoln Memorial, Washington monument och alla andra muséer står på listan. Så klart tänker vi klämma in "lite" shopping i det hela också. ÅÅÅÅÅÅÅHHHH, det ska bli så himla kul och det känns verkligen som största äventyret sedan jag kom hit!

Hur tar vi oss dit nu då? Jo, vi tar taxi från Anna till tåget. Tåg till Philly, buss vidare från Philly till DC. Otroligt lättvindigt måste jag ändå erkänna. Förhoppningsvis såpass lättvindigt att vi bestämmer oss för att göra om det igen innan mitt år här är slut. Börjar kännas hela tiden mer och mer att det har gått halva snart. Kan inte sluta prata om det, för jag är verkligen helt i extas över att jag har klarat det här i 6 månader helt på egen hand. Wooohooo!

Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till Pretty Woman: "He Sleeps". Det är så vackert att jag fäller ett par tårar. Älskar pianomusik <3 Den som känner mig visste redan det här, men ville bara förmedla att det inte har förändrats på de här 6 månaderna och det kommer det heller inte göra. Är en sucker för piano och så är det bara :P haha!


Älskar filmen - 4 gånger på 2 dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0