New Jersey Housewife

Måste berätta vad jag och Anna gjorde igår. Som vanligt for vi till gymmet och gick på ett pass vid 9.30. På schemat stod Piloxing och det är det bästa passet de har. Förutom lördags-zumban. Roligaste med Piloxingen är att under avslappningen så pratas det svenska i låten. Dessutom står det "Instruktör" på ryggen på hon som lär ut. Hm, måhända Piloxingen startade i Sverige?! Kul i alla fall :)

Hursomhelst, det var inte det jag skulle snöa in mig på. Det som då skapar rubriken är att efter passet kommer receptionisten in och nämner att dehar rabatterat priset på 25 minuters massage bara idag. Hm, jag och Anna tänker att vi kan ju se vad de har att erbjuda. Går till massagerummet och det slutar med att vi bokar en "couples-massage - swedish type" 50-minuter för 48 dollar. Jorasatte! Tämligen värt skulle jag säga. Så en timme senare låg vi där på varsin bänk och fick en himmelskt skön massage.

Kommer hem och äter lite lunch och tar en lång varm dusch. Konstaterar att lyxlivet man lever här en dag kommer ta slut och att det kommer bli en rejäl "back to reality"-chock. Ja, New Jersey Housewife ett tag till i allafall :D


I stil med det här var det igår, livet leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0