Misslyckad träning

Hade idag som plan att gå på Hiphop-passet som var klockan 10.30. Kommer dit strax innan efter att ha slappat lite hemma innan. Vad händer? Jo instruktören kommer inte och där står jag och tanterna som frågetecken och väntar. Det slutar med att några av tanterna säger att de tar en stund på cykeln istället. Jag tänkte att jag kan ju inte va sämre och bara åka hem, så jag hoppar på en sån där "Orbitrec". Tänkte i sann Stina-anda: "Före Orbitrec - Efter Orbitrec". Körde på i en timme och kände mig skapligt nöjd när jag sedan åkte hem.

Nu sitter jag här och lyssnar på E.M.D och funderar på om det kanske kan va dags för en dusch, en liten lunch kan komma till sin rätt också. Ja, nu blir det en bra dag det här. Det känner jag på mig, för nu har endorfinerna släppts lös inom mig :D

P.S Grattis Anna som tog NJ-drivers license idag!!! D.S


En liten bild på min ögonsten "Eddie". Saknar honom oerhört mycket. Har haft honom i lite drygt ett år och många fina minnen har han gett <3 (Kärlek till en bil, ja jag vet det är patetiskt men så är det nu:P)

Kommentarer
Postat av: Ole-Petter Andersen

Jeg får ta turen til Blomma når du kommer hjem igjen ! :) Har jo ikke fått sett "Eddie" enda. Hehe :)

Kram från din kusin <3 :)

2011-10-11 @ 19:44:11
Postat av: Matte

Eeeeddie!! Älskar honom nästan lika mycket som "min" bil, Paul :)

2011-10-12 @ 16:25:54
Postat av: KLARA

Åhhh, vad jag saknar Eddie! JAg saknar han nästan lika mycket som jag saknar dig! <3

2011-10-12 @ 19:54:42
Postat av: Bettan

Åh, brudar!! Jag är säker på att han saknar er NÄSTAN lika mycket som han saknar mig. När jag kommer hem då blir det ragga i Eddie som gäller!! Årjängsraggen med Paul och Eddie kanske till och med. Låter ju bara för underbart eller hur brudar!! <3

2011-10-13 @ 03:37:57
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0