Miniupdate

Ja det har inte blivit sådär jättemycket uppdateringar här den sista tiden. Men har varken haft lust eller tid. Mår Jättebra här och vardagen rullar på som vanligt. Kanske är just det som är grejen. Inte bloggade jag väl om min vardag när jag var hemma heller så....  Men bara för att ni ska få veta lite grann vad jag gör om dagarna Kan jag ju säga att jag och Anna har joinat det lokala gymmet. Vi har tränat 1-2 pass om dagen, tis-fre. Det har blivit allt ifrån Yoga till Hiphop-dans med lite vattenaerobics däremellan. Det är i princip vi och ett gäng 60-åriga tanter på passen men vad katten gör väl det? Det är ju då man riktigt kan släppa loss och "dumma ut" sig, för det är ändå ingen som bryr sig.  Annars så ser dagarna ut i princip som de alltid gör, tvätta kläder, skjutsa barnen till och från aktiviteter och laga middag. Låter ungefär som att man var en mamma men att man slapp småbarnsåldern. Ja du, att va aupair kan ibland kännas som(jag tror det känns) att vara mamma för ett år.  Men summering då: jag mår bra och lever livet i Jersey. Snart 6 månader kvar, sen kommer jag hem. Passa er Sverige, snart blir det farligt igen....(?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0