Födelsedagsfirande gånger 5

I helgen har vi firat mycket födelsedagar. Trillingarna blir tonåringar idag. Vi var därför ute på finmiddag igårkväll på en jättemysig restaurang. Trevlig familjemiddag med familjefoton och tårtor hejvilt! Underbart! Jag hade lyckats fixa födelsedagspresenter åt alla och var därför väldigt spänd inför morgondagens vilda presentöppning. Och vilt vill jag lova att det blev!

Det var så mycket presenter överallt och till och med JAG fick en hög! Jag trodde min födelsedag var över för det här året och så överraskar världens bästa värdfamilj mig med presenter. Jag blev så glad och överraskad att jag nästa grät ett par tårar, men så sa Nick till mig: "Don't get all sobby on me!" så fick hålla tillbaks. Jag fick till och med mitt namn inklämt i födelsedagssången: Happy Birthday dear Mike, Matt, Sarah, Liz and Mommy, Happy birthday to you! Jag är så glad just nu så jag kan inte ens beskriva det. Här är mina presenter:


Före öppningen

Efter öppningen

För den som inte ser vad som finns på bilden så är det:
- En huvtröja
- En strandväska
- Två sminknessecärer
- En plånbok
- Ett armband
- En hårtofs
- En scarf
- Och ett superfint hemmagjort födelsedagskort där det står "Hope all of your birthday-wishes will come true"! (Det hoppas jag också :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0