Dagarna sedan DC

Ja, det är inte så mycket att säga om dagarna som varit de senaste. Vaknar vid 6, går upp strax innan halv 7 och väcker barnen. Ser till att de äter frukost och packar lunch åt alla fyra. När de gett sig iväg, strax innan halv 8, sätter jag igång en maskin med tvätt. Efter det brukar jag ägna mig åt internet och allt kul som finns där :P

Sedan har det brukat bli gymmet runt 9.30 och något pass som känns lockande för dagen. Hänger med Anna där och drar ofta en lunch ute någonstans eller hemma hos mig efteråt. Sedan är det bara att infinna sig i hemmet strax innan halv 3 då barnen kommer hem.
Eftermiddagarna ser olika ut för varje dag men det är som regel så fullspäckat schema att vi ibland måste äta middagen i bilen på någon parkering för att det inte finns tid att äta hemma. Galet stressigt var det ja;)
Sen på kvällarna när jag väl blir ledig så kör jag antingen en tidig kväll i säng runt 21.30 eller så blir det ut och träffa tjejerna någonstans på vischan.
Kan ju berätta att dagen efter mitt halvårsjubileum så försov jag mig. Av någon anledning ringde inte klockan. PANIK!! Inombords skrattade jag lite och tänkte. 6 månader av gott uppförande och nu går det utför. Hehe! Nej då men det kändes nästan lite så när jag vaknade ochsåg att klockan var 30 minuter mer än den skulle ;) Som tur var skrattade bara min värdmamma åt det när jag kom upp. Så ingen större skada skede här inte. OCHNnu kör jag på dubbelt alarm på morgonen för att vara extra säker.. Man vet aldrig när det händer något oförutsett ;)
Om 6 månader brudar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om 6 mänader sitter vi äntligen samlade igen! :D Har aldrig längtat så mycket <3

2011-10-26 @ 18:17:53
Postat av: Magda

Läääängtar!!!!

2011-10-27 @ 02:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0