Arbetssöndag

Har jobbat idag också somsagt. På schemat stod för dagen baseball. Åkte till Mannahwakin och kollade på M & M's baseballturnering. Solen stekte som aldrig förr och temperaturen låg på runt 25-30 grader. Ja, här är det nu "Indian Summer". Sommarvärme och en sol som steker på som om det vore Juli. Så kollar man kalendern och inser att nej, det var visst oktober. Så himla konstigt, men inte mig emot. Så har idag fått en riktigt nice linnebränna. Men skitsam för nu är det inte bikinisäsong förs om 8 månader så man behöver liksom inte oroa sig för fula bonnebrännor och liknande. Nu såhär på kvällen ligger jag i vardagsrummet och kolla på filmen "Life as we know it". Jag älskar att bara slappa till och kolla tv när jag är ledig. Får nog ta mig en dusch dock och tvätta av mig gräs och svett från dagen. Känner mig inte sådär jättefräsch om vi säger så. Imorgon är barnen lediga vilket innebär långdag för mig. Nicky har försäkrat mig om att "mom said I could sleep in as looooong as I sant to tomorrow so don't wake me up even if I sleep until 12". Okej säger jag, inga problem. Haha! Sen på tisdag blir det back to the gym again. Den här gången tyvärr ensam men på onsdag så är vi back in the game igen. Ja, vardagen rullar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0