Arbetslördag

Nu i helgen har jag för ovanlighetens skull jobbat. Det är första hela helgen jag jobbat på i princip 6 månader. Hur galet är inte det?  Igår hade jag Sarah på morgonen och sen på eftermiddagen hade jag Matt och Mike då pappan tog med Sarah och golfade. Pojkarna var helt slut efter sina baseballmatcher så de placerade sig i sina sängar vid TV:arna. Jag passade då på att göra en rejäl storstädning av bilen - behövligt. Tvätt utvändigt och invändigt. Det enda jag kan säga är att när jag kommer hem kommer tvättning utav "Eddie" kännas som en "piece of cake". Halva storleken på bilen. Kommer till och med kunna tvätta taket på han. Det kan jag inte göra på "Åke", som jag och Anna döpt mitt monster till. Kvällen avslutades med att jag och Anna drog en bio - "What's your number". En rikligt rolig och mysig film, rekommenderas varmt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0