6 månader - halva vägen gjord!

Har idag varit i USA i exakt 6 månader. På de 6 månaderna har jag varit i New Jersey, New York, Vermont, Delaware, Florida, Maryland och Virginia. Vissa av staterna kanske lite längre än andra men ändå, 7 av 50 på 6 månader känns ändå helt okej. 6 månader sätter liksom startskottet för nedräkningen. Nu tippade min dagräknare över. Har varit i USA i 183 dagar och har 182 dagar kvar. Ja, vad kan jag säga?! STRESS!!! Det är så mycket man vill hinna med och göra innan man åker hem och faktiskt så lite tid kvar.

Det som kommer framöver är i princip:

- College
- New York
- Besök från Matilda
- Halloween
- Jul
- Nyår
- Sofia kommer
- Mor och far kommer igen
- Mor och moster kommer
- Skidsemester till Vail, Colorado med värdfamiljen


Finns tankar kring resor till städer som:
- Chicago
- Boston
- Baltimore


Ja, allt utan innbördes ordning. Men som ni förstår så är det galet mycket som ska hinnas med.

Sen är det ju även en resmånad efter att året är slut som man får utnyttja. Planen då är The West Coast med Ida :D
Ser fram emot det här sista halvåret nu och det kommer bli awesome.

Inlägg om Washington-helgen kommer komma i dagarna. Beror lite på när jag får tummen ur att skriva.
Ha det gött Sverige så se vi snart igen <3


6 månader sedan på dagen <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du har tid så måste du besöka San Francisco, galet fin stad! Och Santa Cruz och gå på deras boardwalk :)

2011-10-19 @ 07:38:07
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0