Träffa föräldrarna

På rubriken kanske det verkar som att jag skulle träffa en killes föräldrar men riktigt så kul ska vi inte ha det här borta ;) Nej, det var faktiskt dags för mig, måndagkväll, att få träffa Annas familj. Mötte upp de på Dunkin' i Mt. Laurel. Kan inte säga annat än fy vilken trevlig kväll. Var så skönt att prata med lite svenskar och dela tankar kring vad som är annorlunda här mot hemma. Bland annat, det underbara faktumet att man i Sverige, på vissa ställen, kan köra en hel natt utan att blända av. Helljus, vad är det, frågar amerikanarna? hahahaha!

Hursomhelst var det en jättetrevlig kväll som jag aldrig ville skulle ta slut men mitt curfew kallade :P Men TACK SÅ JÄTTEMYCKET för boken, fikat och presenten! Guld värt :) Vi ses till hösten när Anna OCH jag är hemma igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0