Juste ja....

Blogg hade man också ja. Det hade jag nästan glömt nu i dagarna kan jag lova. Har varit en väldigt konstig vecka för Anna har varit bortrest från före helgen. Som tur var kom Sara från gamla klassen hit till Jersey och hälsade på mig från lördag till måndag. VI hann med mycket (SHOPPING) under helgen. En tur till Atlantic City på Lördagen och filmmys och Just Dance på det på kvällen. Söndagen spenderade vi i kyrkan på morgonen och sen shopping (igen) på Cherry Hill Mall. Avrundade kvällen med en bio - Johnny English Returns. Kommer hem och lägger oss och kollar på Drömkåken. Mellan allt det här hann vi med många knasiga konversationer och goda skratt, som alltid när vi ses. Kom fram till att Sara varit här i snart 6 månader också. OCh jag är snart uppe i 7 månader. Fy vad tiden flyger iväg!

Annars under veckan har jag inte gjort något speciellt alls. Hann med gymmet på tisdagmorgonen annars har det inte hunnits med alls. Av någon anledning så är ungarna lediga onsdag, torsadag och fredag den här veckan. Detta innebär jobb morgon-kväll för Bettan. Jaja, nu är helgen här i morrn och då ska det firas. Ett besök till Michelle på militärbasen, twilight-maraton och aupair-träff står på schemat. Trevligt trevligt :)










LITE EGOBILDER HAR VÄL INGEN DÖTT AV :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu väntar vi på ett nytt inlägg hörru ;)

2011-11-16 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0