Fyyyyy va nöjd jag är!

Måste bara som ett litet sidospår berätta en kul händelse från söndagskvällen. Vi hade varit på Cherry Hill Mall på ett aupair-möte. Kommer hem därifrån med ett par nya solglasögon (mitt 5e par sedan jag kom) eftersom jag tappat bort mina gamla. Hursomhaver så var inte det det som var grejen.

Nej, det viktiga är att jag och Anna står i hallen och ska säga hejdå efter att ha kollat en film på kvällen. Jag råkar ha glasögonen på huvet och liksom lite elegant tar ner de för ögonen samtidigt som jag utbrister i någon sorts konstig immitationsröst: "Fyyyyyyyy va nöööjd jag är med de här". Vad tror ni sker? Jo Anna bara: "Nej, nej, nej, nej..." och skakar på huvudet. Jag får en klump i magen och fattar inte vad problemet är. Tar av mig glasögonen och inser att silverpärlan på ena sidan har åkt av, innan ens första kvällen är till ända.

Det hela resulterar i en enda stor skrattattack då jag och Anna bara inser ironin i det hela. Köper ett par splitter nya solisar som är trasiga utan att märka av det. KATT- A - STROF som Tony Irving skulle ha sagt! Skrattattacken var så illa att Mike Jr kommer ner och frågar om någon grät för det lät tydligen som det då vi kippade efter luft mellan andningarna :P


Här är dem, boven i dramat!! (eller blir det bovarna?)

Kommentarer
Postat av: Magda

Hahahahah skräll att du har sönder solglasögon ;)

2011-11-17 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0