Cheesecake Factory once again

Fredagen innan allt det här hände träffades jag och Anna åter en gång på middag på beryktade Cheesecake Factory. Finns inte så mycket att säga om det annat än att det var för grymt god mat och en inte alls lika lyckad dessert.... Note to self: TA INTE CHOCOLATE CHIP COOKIE DOUGH-CHEESECAKE NÄSTA GÅNG.


En av få bilder på mig (från vinterhalvåret) utan halsduk

Kvällens bordssällskap - oerhört saknad efter en låååång vecka i Alabama

Anna påväg att hugga in

Eeeh, excuse me, can you take our picture?

Grisarna hade vart framme

Jag efter en inte så lyckad dessert

Den här bilden var jag lite tvek på att lägga upp, men jaja. Michael Jackson speldes på vägen ut. Vad ska man göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0