Build a Bear

På söndagen var det så dags för aupair-träff igen. Denna gången gick det ut på att vi skulle tillverka nallebjörnar till barn som inte har det lika gott ställt som vi. En av de viktigaste träffarna på året och klart som korvspa så gick jag och Anna all in.

Dagen börjades på gymmet med ett litet pass på Orbitrecen följt av lite sit-ups och liknande. Därefter bastade vi och levde loppan i omklädningsrummet som vi alltid gör. Med det menar jag, tar upp halva rummet och bräsar på med musik och sjunger medan vi gör oss i ordning. Frågan är vad tanterna intill oss egentligen tycker om svenskar... haha!

Efter gymmet far vi hem till mig och tar en snabb gröttallrik innan vi styr Kerstin vidare mot Cherry Hill Mall. Här är aupairerna redan i full gång med sina björnar, då jag och Anna blev lite sena. Vi är dock inte sena med att börja göra våra björnar. Slutprodukten blev med Converse, Raybans, Jeans och Hoodie. En riktig gangsta'-björn. Otroligt söt och så himla skön känsla när man la in "hjärtat" i björnen och sände med den en önskan till dess framtide ägare.

Efter eventet blev det lunch på Saladworks och sen hem till mig och kolla lite film. Dagens film var: Unknown med Liam Neeson. Spännande och bra film som kan rekommenderas till er mina vänner.


Jag och Anna innan björnarna blev stoppade

Hela gruppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0