Breaking Dawn PREMIÄR

Torsdagkväll den 18:e december går ner i historien som en av de mest efterlängtade kvällarna någonsin. Det var premiär för den fjärde Twilight-filmen. Början på slutet. Hämtades upp av Ann Sofie hemma runt 10 på kvällen och for till Cherry Hill. På vägen stoppade vi på en mack för toabesök, kvällsmat och godisinhandlande. Ett minnesvärt besök i Taco Bell's drive-in fick vi med oss också. Vad gör man om man inte får kontakt med kassörskan? Jo man backar bak och kör fram på nytt i hopp om en reaktion (internt)...

Vi kom fram till Cherry Hill strax efter 11 och gick in och plockade ut våra biljetter och inser till vår fasa att vi hamnat i olika salonger. Jag och Anna i en och Ann Sofie och Louise i en annan. Tur att vi hamnade 2 och 2 i alla fall och inte en och tre. Jag och Anna träder i alla fall in i salongen och sätter oss ner och tillsammans med alla andra plöjer vi igenom trailerna tills filmen tillslut sätter igång. Kan ju säga att redan från första scenen hördes jubel och applåder i publiken. Behöver inte säga mer än att det var fantastiskt och det var efter den kvällen mitt blogginlägg och vilket Team jag hejar på kom upp. Somsagt, om jag måste välja Team Edward men helst av allt Team Emmett.


M-M-M <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh tack så jättemycket! ja den är faktiskt supervarm!

2011-11-24 @ 19:44:42
URL: http://lovahaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0