Bitter

Gött att jag hade skrivit världens kick-ass inlägg här igår kväll innan solglasögons-inlägget. Vad skedde med det?! Ja, den som visste. Hursomhelst så skrev jag att I'M ALIVE! Men det är ju redan ett förgånget uttryck då ni redan förstått det med tanke på inlägget från igår. Så jag säger inte det idag.

Utöver det ville jag bara säga att det för tillfället inte händer mycket mer än det normala. Jag tränar, passar barn, hänger med kompisar, äter och sover. Det är i princip det som hinns med. En helt okej vardag kan jag ändå känna. Har ett par händelser att blogga ikapp om men har dåligt med bilder till dem än så länge så avvaktar ett tag tills jag kommit till min bildbank - Anna igen ;)

Framtiden ser nu väldigt ljus ut och jag har massa saker att se fram emot. En av de självklara är ATT MATILDA KOMMER HIT ÖVER JUL/NYÅR! Massa högtider på G nu också. Till veckan vankas Thanksgiving med MASSA god mat uppe i Vermont där också SKIDSÄSONGEN börjar på onsdag. Jag kommer glida nerför pisterna på snowboarden i ny fräsch skidoutfit! Se upp Vermont.! Sedan har vi ju somsagt Jul med mycket mat även där. Hörde jag nyår i NYC på TIMES SQUARE? Ehhh, JA!! Mamma, moster och morbror kommer till NYC i mitten av December också OCH 2 helger på College på Long ISland också. Sen efter årsskiftet är det sluttampen kvar som involverar en minst sagt spännande grej som, om det går som jag och Anna hoppas på, kommer va det coolaste vi någonsin gjort i hela våra liv. Den saken är dock för tillfället en hemlighet så får hålla lite på den ett tag!

Nu ikväll ska jag iväg till Cherry Hill dock och kolla in premiären av Breaking Dawn! Längtar otroligt, men kommer nog gråta delar av den bara för att det är så underbart! Ja, vad kan jag säga?! Part 1 i USA! MEN PART 2 I SVERIGE <3

En till grej jag la till i det opublicerade inlägget var att jag har tappat lite gnistan för bloggen emn hoppas på att få tillbaks den så kanske om ni kommenterar lite mer kan jag komma igång igen. TACK MINA TROGNA LÄSARE :P

Kommentarer
Postat av: Matte

Nyår på times square? EEH, JA!

2011-11-20 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0