Utan internet i en dag.....

Utan internet i en dag försmäktar vi på denna ö.. Eller hur var det nu Pippi sa? Kanske inte var en dag, och det kanske inte handlade om internet heller. Men det var faktiskt precis vad som hände idag. Hade planerat in skype-samtal och vad sker?? Jo gasledningsarbetarna gräver av internet/telekabeln i trädgården. Tack så hjärtligt sa jag. Inte riktigt, men jag hade en hel del saker jag ville säga till dem, "tack så hjärligt det var det bästa som kunde ha hänt", var inte en av dem.

Men men, nu är internet tillbaks och på kvällen spelade vi monopol och lekte. Jag och Nicky har precis kommit på en väldigt rolig liten lek som vi håller på med. Mamma Stephanie sa, när hon såg oss, "you two are goofy guys" :P Ja men är det inte så livet ska va? Klart man ska va lite goofy, då blir allt mycket lättare.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på OC. Tack gud för denna underbara tv-serie. Vad hade jag gjort utan Seth Cohen?!?! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0