Trötter

Vaknade som vanligt 10 över 6 i morse och gick upp och gjorde i ordning frukost och lunch åt barnen. När de åkte till skolan så gick jag raka vägen tillbaks till rummet och la mig för att sova. Sov sedan från typ 8-12. Var så himla trött idag och har egentligen inte haft någon anledning till att gå upp. Men nu är jag uppe i alla fall och har tvätt i maskinen och ska gå upp och ta mig en snabbdusch.

Ikväll är det "ice cream social" på Coldstone i Marlton. Ett ställe som gör sin egen glass och man väljer liksom tillbehör som de knådar in i glassen. Sist jag var där tog jag sockervaddsglass med gelebjörnar inbakade i, hur gott som helst verkligen. Det värsta med sånna ställen är att man aldrig vet vad man ska ta. Hursomhelst så ska det bli väldigt trevligt att träffa de andra aupairerna igen. Sen får vi se vad helgen erbjuder, jag är ledig i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt! :D

2011-05-21 @ 12:51:32
Postat av: Anonym

Hej Elisabeth!! Vi saknar dig här i hemma i Sverige!!! <3 Hoppas du har det bra!! Längtar efter dig!!:D Kramar från familjen Sydengen

2011-05-22 @ 16:51:16
Postat av: Bett

Jag saknar er allihop i Bryngelsbyn <3 Jag har det som ni förstår väldigt bra här i USA. Men nu är det mindre än ett år tills jag kommer hem igen och då kommer jag och hälsar på er kan jag lova. Kramar <3

2011-05-22 @ 21:52:11
URL: http://bettaniusa.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

hej hur mår du?:P

2011-05-22 @ 22:09:25
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0