Torsdagmorgon

I dag är det torsdag....
Lugn morgon som få i alla fall. Sarah, Mike och Matt är på Camp Ocky. En tredagars utflykt på ett camp i närheten där de bo i stugor och gör massa saker. Detta betyder att jag bara har ett barn onsdag, torsdag och fredag. Det är hur lugnt som helst här nu på mornarna och med endast en lunch att packa så blir både jag och Nicky färdiga runt 7. Så i morse kollade vi lite på Toy Story 3 innan bussen kom.

Just det, jag var ju hos tandläkarn igår. Var förbered på det värsta men det enda han gjorde var att kolla på tanden, varpå han utbrister - AOUCH.. Ja, aouch skulle man kunna säga. En infektion som gör att det varar och blöder i munnn är inte alltför kul. De tog en röntgenbild, konstaterade att jag behövde penicillin och fick det. Sa att om jag har mer problem med den så skulle jag återkomma så får de ta ut den. Sen skulle jag betala och förberedde mig på värsta chocken. Och det fick jag också, fast på ett positivt sätt. 27 dollar gick besöket på, han tog bara betalt för röntgebilden så 27 dollar och köpa penicillin för 13 dollar sen var jag klar. Billigaste tandläkarbesöket någonsin jag tror.

Eftersom jag ändå var utpå igår så såg jag till att öppna bankkonto och lösa in mina två senaste lönecheckar. Wiihoo, enda som är kvar nu är det där evinnerliga körkotet som det tar emot så fruktansvärt mycket att läsa till och kolla upp college också då vill säga...

På lördag ska jag till New York med Luciana och där ska jag träffa min allra käraste SARA HOPSTADIUS :D Aldrig längtat mer efter att få se ett känt ansikte. Vem hade trott att jag och Sara skulle kunna möta upp i NYC av alla ställen när vi tog studenten i somras? Inte jag i alla fall. Men här är vi nu, båda två nära New York så vi tar tillfället i akt.

Annars är det långhelg som gäller här nu i helgen. Lördag, söndag och måndag ledig :D Jippi, ska i alla fall shoppa när jag kommer till New York, mer än så har jag inte planerat.

Vi kanske hörs senare idag, om inte annat så hörs vi i morrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0